2015. november 29., vasárnap




Szerbusztok! 

Még mindig titkos a dolog,  hogy ki kapta a másik főszerepet, Saba-n kívül!  Annyit elárulok, hogy szeretni fogjátok, ahogyan én is. :)
Itt az fejezet, remélem, hogy az előző is tetszett! Jó olvasást!
Üdv.: Dorina Mary
___________________________________________________

Első fejezet

A Telihold farm


Meghallottam Shane kiáltását. - Van egy kis árnyék előttünk! Alkalmas hely, hogy megálljunk.
  Arra az irányba néztem, hátha látok valami nagy fákat, mik óriási hűvös árnyékot adnak. De fáknak nyoma se volt; csupán ösvény szélesedett ki a zord sziklaperemen. Még jóval messzebb voltunk a szurdok aljától.
  Loki megállt Diablo mögött. Shane pedig Ashlyn felé fordult. Kiemelte a lábát a kengyelből, és felnézett rá. - Először is leveszem a csizmádat, mert lehet, hogy a lábad meg fog dagadni - magyarázta neki. - Ülj ugyanolyan nyugodtan, amennyire csak lehet.
   - Leszállhatok? - kérdezte remegő hangon a húgom. - Nagyon szédülök.
  - Mindjárt - mormogta Shane. Levette róla a bőr lovaglócsizmát és a zoknit, óvatosan feltűrte a nadrágja szárát. - Itt van! - kiáltott fel. - Két marásnyom. Kicsit vérzik is. És szédülsz is, meg hányingered van. - Ingatta a fejét.
  - Fáj! - panaszkodott Ashlyn. Lekaptam a kalapom a fejemről, hogy közelebb hajolva jobban szemügyre tudjam venni húgom nyílt sebét. Ashlyn lába vagy kétszer akkorára dagadt, piros volt, és messziről elnézve biztos, hogy lüktet. - Mennyire fáj? - kérdeztem felpillantva a lány arcára. Mozgolódni kezdett Loki nyergében, le akart szállni a hátáról.
  - A lábam? Már nem annyira lüktet, mint az előbb.
  - Jó ezt hallani. - A fiatal cowboy még mindig a marás nyomait vizsgálta. Nem sokkal később csettintett az ujjaival, mintha eszébe jutott volna valami jó ötlet. A nyakából levette a fekete-piros mintás kendőt,, összecsavarta, és a csípés felett megkötötte a lábon. Mikor kapcsoltam, mire készül, lekaptam én is a sötét zöld kendőmet a nyakamból és megcsavarva odanyújtottam Shane-nek. Az én kendőmet húzta szorosra a két kis marásnyom alatt.
  - Ha az a kígyó beléd engedte a mérgét, akkor ezek a kendők majd megakadályozzák a továbbterjedését - magyarázta az értetlenül ülő Ashlynnek. - Most pedig szállj le Lokiról, magam elé ültetlek Diablón. Még messze vagyunk a Telihold farmtól, képtelen lennél annyit egyedül irányítani.
  - Mondhatom mulatságos - nevetett keserűen a húgom. - Sosem éreztem magam ennél szerencsétlenebbül.



2012.06.13. Texas állam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése